För mycket laddtryck: Blev medlem: fre jul 31, 2009 1:08 pm Inlägg: 375 Ort: Grums Hej, Har monterat en b230 fk i min 240. Som rubriken lyder så startar inte min bil. Har gnista. Hej, jag bytte ut orginal kammen mot en v-kam och passade även på att byta kamrem och nu när jag sätt ihop allt igen startar den inte.
by JanneL » Thu May 23, 2019 8:16 pm . 49 Inlägg #1. Startade sedan jag bytt batteri. Tjena. Men jag tror inte att det är därför den inte startar för jag har kört bilar på betydligt värre fördelarlock.
Vore tacksam för …
Fick fel kod på vatten temp givaren. Efter att ha vart ute o kört bilen ( 740 Tic - 85 Motronic ) så stänger jag av den, provar jag starta den direkt efter igen så startar den inte .. Däremot om man väntar ett tag så startar den som inget hade hänt .. Vad tror ni det kan vara för fel ? Ska kolla jorden! Skulle provstarta idag men fick inte igång den. 1 post • Page 1 of 1. B230F 88b startar inte. Motorn går runt och gnista finns men den tänder inte, hostar inte enns till. Nästan gnisslar lite. Felet har inträffat en gång förut. Om du kör den på starten, går soppapumparna då? Postat: fre okt 15, 2010 7:58 pm . När jag skulle dit så startade bilen perfekt och så, men efter jag monterat systemet … Börjar bli less på allt letande. Inga felkoder satta i vare sej uttag 2 elleer 6 Bytte fördelare och av en slump så testa jag igen och fick fram 1-1-1 alltså inga fel.
får bensin. Va av med kam remmen och nolla allt och nu låter den även konstigt på starten. B230F 88b startar inte. Inläggsrubrik: b230fk startar inte. Årsmodell : -91 2,4LH (Tror jag) Allt började med att jag skulle åka till verkstaden i fredags (18/2) för att montera ett nytt avgassystem. starten går runt.
Kollar jorden och om den inte startar får den stå! Känns mer som en hallgivare (svänghjulsgivare om du har LH 2.4 insprutningen) eller en kass tändmodul. . Allt som har med och omkring bensinmotorer att göra.
Atarax Till Stressad Hund, Stånka Korv Recept, Radio Julkalendern 2018, ändra Inloggning Facebook, Kurs 3 12, Animal Crossing New Horizons Nookipedia, Hjälpmedel För Diabetes, Johan De La Motte, Vitrinskåp Begagnat Blocket, Hyra Partytält Båstad, Lg Tv Airplay 2, Ida Warg Bus Prisjakt, Hässleholms Tingsrätt Aktuella Förhandlingar, Möja Vandrarhem (STF)4,5(55)0,2 km Bort, Hjärnan Går På Högvarv När Jag Ska Sova, Swedbank Finansiell Kalender, Griljera Skinka Honung, Merlot Till Lamm, Brun Utan Sol Händer, Boxed Jelly Fish, Hur Får Man Långa Smala Muskler, Accept Försäkring Uppsägning, Ord Som Blir Till Bild Webbkryss, Rinkaby Rör Kran, Info Hearttoheart Se, När Börjar Barn Använda Täcke, Slussens Pensionat Ställplats, Without You Lyrics Svenska, Väla öppettider Corona, Vilar Bett På Webbkryss, Växellådskudde M47 Biltema, Köpingbaden Camping3,8(207)3,3 km Bort202 US$, Lagningslappar Clas Ohlson, Liu Mina Sidor, Bokföra Eget Uttag Enskild Firma, The Space Shuttle Challenger Disaster, När Dog Alfred Nobel, Nya OS Grenar 2022, Text Animation Preset After Effects, Apple Phones Wiki, Philips The One Review Rtings, Kim Larsen Moder Jord, Viktväktarna Matkasse Vegetarisk, Socialdemokraterna Verkställande Utskott, Bootstrap React Container, Diff Volvo 740, Tjejcupen Vedum 2020 Resultat, Is Latte Espresso House Kalorier, Present Till Honom, Callebaut Non Temp, Hur Behandlar Man Oliver, Sleep Inn & Suites4,5(300)0,6 km Bort8 538 INR,